Wednesday, July 2, 2008

Osprey lanserar ny hemsida

Tog en paus från att sitta och sammanställa informationen om de baltiska Schutzmannschaftförbanden...tyvärr var ju inte vädret på min sida idag heller, kan ge mig f*n på att det är strålande solsken imorgon.

Osprey Publishing lanserade idag sin nya hemsida, vilken vid en första titt verkar vara en klar förbättring från den gamla. Mycket snyggt samt mycket stilrent, och även om den gamla sidan inte var dålig så var den i stort behov av att snyggas till. För er som får Ospreys månadsbrev i epostlådan var förstås inte sidan någon nyhet, men jag måste ändå säga att jag finner den riktigt tilltalande. Det enda negativa verkar vara att trafiken på sajten är rätt kraftig och att det går lite långsamt, men jag antar att det lär lugna ner sig efter ett tag.


I samband med att jag surfade runt lite på sidan så hittade jag en ny, som om jag behövde det, bok som måste inhandlas när den kommer ut -The Hungarian Army in World War II.

No comments: